Tajska - Bangkok bOlnca

Tole sm vam se kr skos dolzna. Tuki je zlo popularno, da vse jedi nabijejo na palcko za raznjice, meso, ribe, jajca, z njimi jes sadje...skratka teh stapicev je res velik. Povsod. Valda ni slo mimo tega, sa nism js enga srecala sredi parka ...fino lepo se mi je stapic zapicu v nogo, tm pr strani, mal stran od kosti. Praskica, nc od nc, mal pobrisem kri in greva dalje. Noga pa sam vedno vecja pa bolj rdeca... Ampak midve sva vseen dva dni strancirali se okol, vamo tamo. Bolel ni nc, sam zatecen je blo vedno bolj. Uglavnm, ko je bil tist nedeljski sejem v mestu, so mel tud ekipo zdravnikov na terenu pa sm jim pokazala nogo in so me poslal v hospital, now. Huh! Mene je oblil, Nadizi je ratal slabo...sam ni blo druge, vzela sm ime bolnce, taksi pa pici miki. Sej v bolnci nism se nikjer tkole bla pa pejmo pogledat se to. Vsi ful prjazni, vse krasn...so skopiral pasus, mene dal.kr na vozicek. Ja ja, bolnca je pa resna rec. Moski sestra je skrbel za naju dokler ni prsu zdravnik, nama je psrnesj dve veliki brisaci, ker nazigajo klimo tud tm in se na vsak nacin hotu kej poment z nama, ceprav ni znal nc anglesk. Skratka model res. No, skrajsam...cepl.so me proti tetanusu, mi dal antibiotike in se ene tablete, da bo uplahnla oteklina...na konc so mi dal se racun , poklical taksi in sva sli. Res prjazni vsi, skos nasmejani. Super krasn. Tale stric medicinski brat mj je spucal nogo, dobr razkuzu in nama se kr v torbico nabasal razkuzilo in gaze in pincrto kn vse, da bom lahko sama rihtala dalje. Model, ni kej rect.
No, noga je zdej ok, tud na trekingu ni blo vec panike. Nogo sm si pridno povijala, izogibala sm se  vodi (do zadnjega dne) in pojedla vse antibiotike. Konec dober, vse dobro. Samo raznjici so se mk mal zamerl. Na pikniku bojo od zdej naprej sam se cevapcici.

Ni komentarjev:

Objavite komentar